fuck you, igen.

Minns det här? Jag skulle ju bli kompenserad. Kompensationen kom för cirka 1½-2 veckor sedan.

PRECIS som jag trodde var det - tada - ett presentkort. I deras egen butik givetvis. Summan? 200:-. Man tackar. Eller inte. Det var även en kort text skriven från den person som jag pratade med i telefon:

Ett försök till en liten kompensation för det du blivit utsatt för. Vi har mycket fina julprodukter på väg...

Hon sätter ju verkligen ord på det själv "ett försök till en liten". Kan inte annat än hålla med om det. Sen gör hon dessutom reklam för julprylarna. Bah. De kom undan väldans billigt, eller?

Nu är jag inte långsint över huvud taget och har lämnat det här bakom mig helt och hållet men det känns lite lockande att skicka tillbaks det och bara skriva "Nej tack!" eller något. Men om jag känner mig rätt kommer jag inte alls göra det utan jag kommer gå till butiken och köpa något för det jäklarns presentkortet. Men en sak ska ni ha klart för er - definitivt inte i den butik där jag blev bemött som jag blev. Utan i den som jag sökte till som öppnar typ när som helst.

Nåja. Hej då Hemtex och från mig till er - Lilly Allen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fanken, ANMÄL!!! Annars kommer bara fler råka ut för samma sak, och de kanske inte kan ta det lika bra. Man ska ta tillvara på sin medborgerliga rätt! Du förtjänar verkligen en rejäl upprättelse och borde inte nöja dig med mindre (även om du lämnat det bakom dig med bravur, inte var en sån jävel värd att må dåligt av!).

2009-11-11 @ 12:38:16
Postat av: Elin

Vem var det som skrev det ovan!?

2009-11-11 @ 16:33:15
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0