csn-korset i taket.

Minns det här? Jag var helt förstummad.

Grejen är att det största korset, om att de skulle ringa upp, kunde tas ner samma dag. De ringde aldrig upp. Han jag pratade med tyckte mitt problem var rätt delikat och intressant. Jag ringde nu upp igen och undrade lite för de hade ju inte ringt upp. Jag fick vänta i två minuter sen kom tjejen tillbaka och sa att det var ordnat. Med andra ord var inte problemet speciellt delikat eller intressant utan lättfixat.

MEN - jag har inte fått något nytt besked än, det kommer väl när som helst. Så vi får se om jag kanske behöver ringa igen, för jag hann inte förklara hela problemet för henne innan hon bad mig vänta och sen var det fixat.

Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0