kors i taket.

Idag hade jag fått mitt beslut från CSN vilket jag öppnade med lite rädsla om att inte få ett ruttet öre. Men det hade jag minsann fått. Problemet var bara att en av mina kurser inte stod med samt att jag bara skulle få 50% fast jag läser två kurser - en 50% och en 100% och under några veckor läser jag dem samtidigt alltså 150%...

Så jag ville alltså påtala att jag ville ha fullt studiemedel några veckor, typ. Ringde fyra minuter efter de öppnat och efter att jag tryckt mig fram rätt så svarade en telefonist på en gång (KORS I TAKET), förklarade problemet för henne och hon skickade mig vidare till rätt snubbe, där var jag först i kön (KORS I TAKET) och fick bara vänta typ 30 sekunder (KORS I TAKET). Förklarade återigen problemet för skåningen som skrek i telefonen. Han förstod mitt problem och förklarade varför det nog blivit som det blivit (KORS I TAKET). Han hade tyvärr inte tillgång till alla uppgifter där han satt så han tog mitt nummer och skulle förhoppningsvis ringa upp innan lunch (KORS I TAKET!!!!!!!!!!!!!!!!).

Har ni hört!? CSN svarar med detsamma, förstår att jag vill ha mer pengar och inte bara avfärdar vädjan, är trevliga samt ska RINGA UPP!

KORS I TAKET!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Ja, det var bannimej KORS I TAKET!!! Jisses :) Minns en gång när jag ringde och hörde att jag var på plats 48:a. Jag höll på att svimma!

2009-05-14 @ 15:34:37
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0