tärnhelg.

Jag har ju en tärna då va. En tärna som heter Emma. Emma är min kusin tillika en av mina bästa vänner. Vi har vuxit upp tillsammans och det framförallt på somrarna. Emma bodde i Mora tills 1998/1999 något sådant, men var alltid i 08-skogen på somrarna. Vi har så galet mycket knäppa minnen och en massa grejer som vi hade för oss. Aping till exempel, det var våran favoritlek som vi typ jämt lekte. Men det är bara vi, verkligen bara vi, som vet vad det är. Haha.

Emma i alla fall. Hon ska vara min tärna. Det kändes så självklart. Hon ska även sminka mig. Nu håller vi på som bäst att leta klänning till Emma. Emma äger en klänning som är jättefin och som vi mycket väl kan tänka oss båda två. Men sen så är det väl lite så att vi båda vill att det ska vara en klänning just för detta speciella tillfälle. Vi tittar lite sporadiskt båda två och jag har hittat en som är tokigt fin. Så Emma måste prova den.

Hur eller hur så kom jag på att det vore ju så toppenkul att leta klänning tillsammans på riktigt. IRL liksom. In real life, alltså. Och Kalmar har ju inte direkt det bästa utbudet så givetvis blir det i hufvudstaden. Så nu hoppas jag att vi får till det så kan jag åka upp en helg till Emma i Stockholm så kan vi springa på stan och leta klänning! Wie!

Kommentarer
Postat av: Emma

Me like =)

2010-05-10 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0