klänningspanik.

Jag provade klänningen med skorna i söndags så att min kära tärna skulle få se mig. Och jag blev lite panikslagen. För klänningen satt inte lika bra som den gjorde sist... Den är alldeles för stor kring bysten (jag har ju gått ner i vikt av någon outgrundlig anledning och tydligen togs den vikten från min byst och kring där, huu?), vilket är rätt så dumt eftersom den är axelbandslös... Jag var iväg till en sömmerska igår och frågade om hon kunde sy in den, men förmodligen kan hon inte det eftersom det är pärlor och sådant över bysten. Herregud.

Jag sitter i panik och letar ny klänning vilket känns lite sådär.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

silikon nästa haha

2010-05-25 @ 14:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0