härlig fredag.

Idag är det en härlig fredag!

Ska städa och tvätta här hemma, det är ju lite mindre roligt men jag älskar när det är gjort! Om jag hinner ska jag spankluera omkring lite i vår "trädgård" och även plantera lite blommor, lite frön och lite nyköpt. Ikväll kommer Titti till stan (wiiiie!) och senare ska vi två och JohBoh ut och äta på Mamas & Papas! Har velat äta där jättelänge men det har inte blivit av, ser jag fram emot! Sen hoppas jag vi hinner med en liten sväng till Lilla Puben för att sedan gå på höga klackar bort till Byttan där det är Sex and the City-fest! :)

Dessutom skiner solen och det känns jätteskönt ute! Kan en fredag bli mycket bättre!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0