nattens dröm.

Alltså. Jag skämtar i sömnen. I mina drömmar.

I natt drömde jag att jag var en korsning av mig själv och Serena i Gossip Girl (tittat lite mycket nu kanske) och mitt sällskap var någon av mina vänner, minns inte vem, som var en korsning med Blair i Gossip Girl. Vi var och shoppade på typ H&M fast det var väldigt mycket mer exklusivt. Dessutom låg detta H&M:t i Finland. Vi pratade om valutan och någon sa "Har dem inte mark här?" varpå jag svarade "Nej, han har ju Jonas!"

Alltså. Jag skrattar åt det här själv nu. Fattar ni över huvud taget skämtet eller är det skittråkigt...?

Bohlin skrattade. Kanske bara av hövlighet.

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Det var faktiskt riktigt roligt :D

2010-03-01 @ 22:33:53
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0