imorgon, torsdag.

Det händer mycket imorgon.

För det första är det LÖNING och jag fick x antal tusen mer i lön än vad jag hade räknat med. Det känns helt okej om man säger så.

För det andra så ska jag agera Pippi Långstrump på en förskola imorgonförmiddag. Känns fantastiskt skojigt! Åh, så spännande!

För det tredje så ska jag iväg dit jag förhoppningsvis ska börja jobba ideellt typ när som helst. Kan berätta mer när det är klart :) Lite intro och så imorgon skulle jag tro. Kanske skriva papper om de gör sånt.

För det fjärde blir det minsann uppstigning klockan 6 imorgonbitti. För Hoffmaestro & Chraa ska gästa Äntligen Morgon och Mix Megapol, hurra!

För det femte så är det jippo på Modehuset imorgon som jag ska på med några av mina tjejor.


Mycket trevlig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0