i 08-skogen.

Nu sitter jag på en barstol i ett nyrenoverat kök, i världens bästa hus i världens bästa skog. Och världens bästa sjö ser jag. I mammas och pappas kök och hus förstås. De har ju hållt på att renovera hela hösten och vinterna och jag har inte varit hemma sen i oktober någon gång och ser det förräns nu. HERREGUD. Det är så himla fint. Det är verkligen ett helt nytt kök och dem har inte bytt ut en enda kökslucka eller skåpsstomme. Åh, det är typ mitt drömkök! Underbart!

Under dagen har vi varit och hälsat på min kära bror Totte på jobbet, varit en sväng på stan (jag fick en BH och ett par trosor av mamma, köpte legging på Lindex, vi köpte lite påskgodis på Pajas, skrattade åt en gubbes kommentarer på stan, jag fick mamma att lyckligtvis nog prova en klänning som hon trivdes jättebra i och som hon ska ha på bröllopet! och sen så var vi och hämtade New York-biljetterna! :)). Sen åt vi lunch hos min andra kära bror. Halstrad lax med nypotatis och soltorkad tomathollandaise. Galet gott! Sen blev det Systemolaget (mamma och jag plockade på oss en massa av rosényheterna) och sen COOP och till sist en butik påvägen hem till skogen där mamma och pappa har målat så fint! Hittade jättefina glastallrikar med mönster på, åh! Men jag visste inte riktigt var vi skulle ha dem eller vad vi skulle ha dem till så jag lät bli. Bra Elin!

Sen har vi pillat med New York-biljetterna, jag har suckat och gjort glädjetjut över nya köket och efter att ha snabbläst Sofis mode däckade jag i soffan.

Nu blir det mystajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0