den där lilla.

Alltså. Jag har ju suktat efter en mini-PC typ i ett år. Jag tog ju mitt förnuft till fånga den där dagen på SIBA och tänkte att om ett år har de gått ner rejält i pris. Jag vet inte om de gått ner i pris. Men jag vill fortfarande ha en. Helst en vit.

Däremot behöver jag ju inte skaffa någon dongel eller så till, jag har ju min AjFån! Däremot så är det lite AjFånens fel att jag tvekar lite. Jag känner ju att den är någon mellanting mellan dator och telefon. Är det då nödvändigt att ha:

- en stationär dator hemma
- en vanlig laptop
- en mini-PC
- en AjFån

Känns inte SÅ rimligt. Men GUUUUUUUUUD vad jag vill ha en mini-PC. Då kan jag sälja min laptop. Ju. Måste kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0