återuppstått.

Ni kanske inte har saknat mig. Men jag har saknat bloggen. I onsdags när vi kom hem hade vi inget internet, ingen tv, ingen telefon. Eller jo. TVn och telefonen var här, men ni fattar. Ringde Tele2 och det var inget större problem utan det låg hos oss liksom. Ringde igår igen och fick ett snorkigt svar från en Alexandra om att det "kan ta några dagar att ordna", bah. Anders ringde igen och det slutade med att vi blev bjudna på lite grejer nästa månad, tack tack.

Men så idag. När jag hade glömt stänga av TVn efter att ha sett på film så dyker det upp en TV-bild. AAAAH! Glad blev jag.

MEN. Det har varit rätt nyttigt att vara utan TV. Jag har - dock utan att lyckas - föreslagit att vi en dag i veckan ska ha det TV- och datorfritt här hemma. Spela spel, läsa, sy, prata. Ja. TÄNK vad dessa elprylar styr ens liv. Det är helt makalöst.

Men nu är jag här igen. And I love it.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vi på Tele2 hoppas att dessa problem med TV, internetuppkoppling och telefoni inte orsakade er alltför mycket besvär och vi är glada att det har löst sig. Om problemen kvarstår är ni givetvis välkomna att kontakta oss på nytt på 0772- 25 25 25. Vi beklagar det nonchalanta bemötandet som ni fick när ni ringde till kundservice. Det är fullständigt oacceptabelt och vi eftersträvar att alltid erbjuda optimal kundservice till våra kunder.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-20 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0