träning.

Jo då. Jag springer fortfarande, hade en liten svacka men nu är jag på g igen. Springer måndag, onsdag och fredag. Fast denna veckan söndag istället för fredag. Väl hemkommen blir det massor med sit ups. Jag är nördig och har laddat hem en app som ska hjälpa en att lära sig göra 200 situps och det ska ta 6 veckor tills man kan detta. Najsigt! Idag gjorde jag typ 125 tror jag, vilket är galet många för mig. Och löprundan var apjobbig, men jag tog mig igenom! Och jag springer inte mer än 3 km, men det är bättre än inget och jag märker ju resultat så.

Så jag är nöjd med mina prestationer. Skönt att ha rutin.




Frukost och dusch - väldigt välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0