program.

Har suttit och pillat med programmet till kyrkan, men det är lite svårt för jag vet inte riktigt allt som ska vara med och framförallt inte i vilken ordning. Men jag har lyssnat igenom några psalmer och letat upp texten till dem. Sen finurlar jag på vilken musik vi ska gå ut till. Den låt som jag är inne på nu skulle jag vilja hitta i en instrumental version, men jag gör inte det och det är ju bra om man vet hur den låter utan sång. Får höra med Anders vad han tycker också, förstås.

Sen är det ju program till festen också, som vi borde knåpa ihop. Vet inte riktigt vad man ska ha med där heller förutom en förteckning på gästerna. Hm. Klurar vidare på den.

Kommentarer
Postat av: tititi

Haha kan ni inte ha till spritbolaget ränner jag eller något :-) vi kan ha allsång

2010-06-07 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0