ny frisyr!

Kolla, jag har klippt mig!

Före:



Efter:





Jag är helt galet nöjd! Nu ser ju håret än risigare ut på förebilden pga. att jag precis tagit ur uppsättningen och det var galet mycket spray i och jag har ju inte tvättat håret sen i fredagsmorse. Men det är ändå en stor förändring och håret var ju längre än det ser ut också eftersom det varit lockat...

Gozzip i Kalmar och hos Cissi kommer jag för alltid gå hädanefter! Så nöjd som jag varit med ögonbryn, bruduppsättning och klippning! TUMMEN UPP!

Kommentarer
Postat av: Cissi :) din frisör :)

Hej Elin :D



Gud vad glad jag blir av att både läsa allt detta & att du blev såå nöjd :D

Det glädjer mig jättemkt :D



Du är urfin i din nya frisyr & jisses så vackra ni är på alla bröllopsfotona med :D

All god fortsättning till både dig & Anders nu :)



Många kramar Cissi:)

2010-06-29 @ 22:15:58
URL: http://frisorbloggarencissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0