nervös?

Idag fick jag frågan "är du nervös nu eller?" och jag var en millisekund från att säga "varför skulle jag vara nervös?" men jag hann koppla. (Den här frågan får jag och Anders typ 12 gånger om dagen...)

Och om sanningen ska fram så börjar jag nog bli lite nervös. Det suger liksom till i magen då och då. Men jag undrar om man har en viss dos med nervositet och att den antingen portioneras ut på flera dagar/veckor/månader eller om den kommer komma samma dag, vid ett och samma tillfälle. För just nu känns det som om den komma på lördag, både för mig och Anders. Vi är inte så nervös. Men när vi övade med prästen så blev jag galet nervös. Det är frågan.

Men pirr är ju något annat. Och pirrar gör det mer och mer. Sådär härligt. Mitt inne i magen, innanför naveln. Säger det bzzzzip då och då under dagarna. Underbart! Men det är svårt att veta vad man känner - jag har ju liksom aldrig gjort det här tidigare... Så man vet inte man man ska känna efter.

Men att det är helt fantatiskt underbart härligt, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0