mardröm.

I natt, eller imorse var det nog mer hade jag en hemsk dröm. Det började visserligen rätt bra med att en kompis till mig gifte sig, men allt var rätt absurt kring detta. T.ex. hade hon en galen vit häst efter sig när hon och karln tågade in i kyrkan och jag satt själv i min brudklänning och bevittnade bröllopet via en storbildsskärm. Jag var egentligen påväg till frisören för att fixa håret till mitt eget bröllop.

Men sen var det som var riktigt hemskt och det var att pappa inte skulle komma på vårat bröllop! Herregud, så ledsen som jag var. Han skulle komma till festen men inte vara med i kyrkan. Huu, så hemskt det var.

Och sen så var det massor med Sex and the City och jag gick arm i arm med Samantha.



Det är lite mycket nu, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0