hindrande vindar.

Igår så städade jag i princip hela dagen, så skönt när det är gjort. Gud så jag njuter! Jag hjälpte även en underbart vacker tjej som skulle på bal, åh så fina dem var! Lite glansig i ögonen minsann. Men nu är det rent och tvättat och nybäddat och så skönt!

Vaknade i natt av att sovrumsdörren stod och slog pga. blåsten, vi hade fönstret öppet. Stängde fönstret och hade lite svårt att somna om. Men det gjorde jag till slut. Vid 7-tiden pussade söt mig hej då och sprang till jobbet och jag somnade om och vaknade inte förrän nästan 8:30, jesus. Så länge brukar jag då inte sova, framförallt inte när jag somnat typ 22:30 dagen innan. Var helt vimsig och mådde helmysko när jag steg upp. Men efter en stor kopp the och jag konstaterat att det bara är två veckor kvar till den stora dagen känns det bättre :)

Idag ska jag hålla Bohlin sällskap på lunchen och jag är latmask och tar bussen. Hade tänkt cykla men jag pallar inte det i den här blåsten, hualigen. Funderar eventuellt på att gå hem. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0