hämtat och lämnat.

Idag har vi:

- fått nyckel till lokalen
- handlat på diverse olika affärer på Giraffen + lämnat allt i lokalen
- hämtat och lämnat allt porslin + glas + bestick och sådant
- hämtat och lämnat allt från Systembolaget
- hämtat och lämnat en del av det som vi hade hemma

Mycket tunga grejer, en jobbig trappa. Men vi hade "plötsligt händer det"-moment TVÅ gånger. När vi bar porslin kom Mange och Fredde gående på gatan och när vi bar drickat kom AP gående. Så vi behövde inte alls springa lika mycket som vi trodde - så skönt och ett stort TACK! :)

Nu är det mest skojigt kvar. Börjar lugna mig över att allt ska klaffa men imorse var jag så nervös. Kunde knappt äta och min mage och jag var inte kompisar. Vet inte om den nervositeten beror på själva bröllopet/vigseln eller att allt organisatoriskt ska funka. Men så fort jag får någon gjort - som idag, nrä vi fått en MASSA gjort - så lugnar jag mig. Det är så skönt. Stenar som faller från axlarna.

OCH!

Tack kära Slampa för lånet av slampåket! PUSS!
Titti är i stan!!! Wiiie!

NU!

Fixa lite administrativa grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0