bröllopsbestyr.

Nu så.

Klänningsfix och det kommer bli sååå bra. Det ska sys fast axelband och den nya underkjolen blev perfekt. Precis så som jag vill ha det. Och längden är också perfekt. Jag har helt enkelt den perfekta klänningen för mig och min kropp när det finns axelband på! Bohlin var mitt trygga stöd och support och bekräftade allt detta som var perfekt ;)

Vigselringarna är nu provade och vi har lämnat in förlovningsringarna för putsning. Känns hlet tomt och naket utan den! Den har suttit där konstant sen 2a augusti 2005 för bövelen! Dessutom lade vi till en svart diamant på Anders vigselring, det kommer bli skiiiitsnyggt! Kändes nästan som att häda lite när man provade ringarna, inte förrän den 26e ju! Men nu ska jag då ta inte ha på den något mer innan den 26e.

Sedan så har jag varit hos frisören och donat uppsättning. Vi provade lite enkelt och det kommer bli så snyggt! Åh! Jag vill inte berätta mer, ni får se den 26e eller på fotona sen :) Men frisyren är så Elin! Och hon som ska göra den är så galet bra och trevlig, kommer nog gå och klippa mig hos henne sen och för alltid.

Och om ett par timmar kommer prästen! Dags att tänka till ordentligt och skriva ner frågor nu.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0