att panta.

Jag tycker verkligen inte om att panta. Det går liksom inte i linje om hur jag tycker att jag ska uppfattas för att spegla jag. Jag tror alltid att folk tror att jag pantar typ varje vecka, men jag kanske pantar en gång i månaden. Idag har jag dessutom extra mycket pant eftersom det varit festligheter här två helger i rad. Så jag kanske bara är orsak till 10% om ens det, av det jag ska panta.

Jag dricker inte öl, cider eller så varje vecka, inte i dessa mängder. Och jag dricker då verkligen inte läsk så här ofta. VARFÖR tror jag att alla som ser mig med mina pantburkar tror att jag är värsta slackern som livnär mig på läsk och dricker mig redlös på öl och cider varje helg? Fy tusan.

Jag måste uppfinna en snygg bag/väska/påse att ha pant i så man inte fattar att det är pant där i.




Men egentligen älskar jag pant för att det är återvinning! Det borde finnas pant på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0