9e juni.

Idag är det sex år sedan jag tog studenten. Samtidigt som det inte känns så fasligt länge sen så känns det lite avlägset. Jag har liksom gjort så mycket på de här sex åren. Samtidigt om jag utvecklats väldigt mycket så känner jag mig fortfarande lika vilsen och undrande över världen som då.

Jag såg nog en annan Elin framför mig när jag tänkte på mig själv som snart 25-åring när jag var snart 19... På det sättet har jag inte kommit speciellt mycket längre men som skrivet så har jag utvecklats mycket som person. Om någon som jag inte träffat sen den 9e juni 2004 skulle möta mig idag så tror jag dem verkligen skulle undra om det var samma person på vissa plan.

Intressant det där. Hur man ser sig själv några år framåt. Undra hur jag är som 30-åring, jag har ju mina föreställningar nu. En sak är jag rätt säker på har förändrats (bortsett från att jag är gift då :)), och om det inte har det så undrar jag vad fan jag håller på med.



Men SEX år sedan. Jesus. Och skorna håller än.

Kommentarer
Postat av: lantz

Shit för en annan var de 10 år sen..jisses å jag är verkligen inte där jag hade velat vara å inte den jag skulle velat vara heller tror jag inte...fasen vad tiden går fort :-)

2010-06-09 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0