12e april 2001, kl. 15:54.

.. så skrev jag detta i min dåvarande "blogg":


myrorna kommer springande upp för bladet å sen så ställer dom sig i toalett kön å väntar på sin tur...bidé är nytt i myrstacken...



Vad fick jag allt ifrån!?

Och:

Tors. 17e maj, 2001, 16:22.


Jag har börjat planera ett tredje världskrig. Planen ligger i min gamla after eight låda som ligger under mitt skrivbord. Där har jag även resårband...


Haha. Jag tror t.o.m. att jag minns vad det var jag hade i lådan :)

Eller den 18e maj 2001 17:59.


Jag vässade pennor i den tuffiga elektriska pennvässaren på SOn...Jag fick ju det!
Den dog helt plötsligt. Oj vad jag skämdes.
Sen skulle jag gå därifrån ju. Å då hade jag ner hela saken på golvet. Jag lyfte upp den snabbt å gjorde honnör med en hållning som var stel. Jäklans vad jag kan vara rak i ryggen. Tina å Elin å Mia skrattade åt mig... Ska man inte göra honnör när man haft ner en elektrisk pennvässare på golvet?
Den lilla rackaren blidde varm då å då det var därför den dog. Sen vaknade den igen, när det svalnat. Jag vässade alla Tinas pennor.*stolt*



Haha, vad jag höll på! Men vissa saker förändras ju aldrig! ;)

Eller Tis. 22a maj 2001, 17:31.

Jag sa en skoj sak idag..Te min matte lärare av alla människor på denna jord...*harkla å räta på ryggen* -

”Du kan ju ta alla tjejer bakifrån!”



HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: slampan

Gud vad kul det är att läsa sånt där :) Vardagliga grejer som man sen kommer att minnas långt efter!

2010-06-10 @ 20:15:13
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0