försäljarjävlar.

Det har ringt typ 5 gånger idag varav 4 gånger har det varit försäljare och en gång från ett försäkringsbolag som vi har på något vis. Dem söker ALLTID Anders. Varje gång säger jag att dem inte bhöver bemöda sig om att ringa igen för att Anders är inte intresserad.

Det ringde just en försäljare och hon blev helt ställd. Visserligen lät jag väl fruktansvärt otrevlig när jag sa "du behöver inte ringa igen" när jag sagt att Anders inte var intresserad. Då blev hon bara helt tyst. Men va fan. Du STÖR mig i min matlagning! GAH!

Nix, nix, nix. Inte glömmar inga Nix imorgon!



Igår ringde en försäljare också. Frågade vad det gällde när han sökte Anders och han svarade så jävla glatt "Han ska få ett par kalsonger och två par strumpor" sen hann han inte längre innan jag avbröt och sa att Anders inte är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0