onsdag.

Fick för mig att det var torsdag i förmiddags, men det är det ju inte. Lugn dag på jobbet idag men jag har fått tiden att gå rätt snabbt. Pysslat, fixat och donat lite. Känns bra. Sen eftermiddag hade jag en kund som gjorde min dag. Egentligen var det inget speciellt men hade visade sin tacksamhet så otroligt och jag blev så glad! Tänk vad lite det behövs. Kunderna tycker ibland att man ska göra så mycket men det är inte alltid dem ger så mycket tillbaka... Men den här äldre herren - åååh! En sådan där man vill ta hem och lägga i en ask i sängbordslådan och ta fram opeppade dagar.

Nu ska mitt Flashy Pink-lack bort och sen blir det nog sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0