när jag ändå är så tråkig.

Är det bättre att jag skriver vad jag ska göra idag än att inte skriva alls?
Det gör jag nu i alla fall.

Idag ska jag:
  • städa
  • tvätta
  • kanske stryka (det här har jag tänkt tre gånger i veckan sen i julas...)
  • kanske lägga upp ett par jeans
  • fixa lite på stan
  • kanske träffa min skåning
  • hämta ett paket på posten
  • hoppas och fortsätta vara nyfiken
  • spana in Lindex
  • försöka hitta en liiiten skärbräda att ha till gurkan på morgonen eftersom Anders "råkade" bryta av den gamla på mitten när han undersökte varför den var tunnare i just mitten...
  • klä mig i klackar ♥
  • åka buss och kanske betala med mestadels femtioöringar idag igen och se om jag får samma reaktion som igår - stönsucka högt och klia sig i huvudet och räkna varenda femtioöring istället för att lita på att resenären räknat rätt och bara ösa ner dem i sitt lilla rör och se resenären småle åt situationen hela tiden och förstå att kanske dem andra resenärerna blev lite irriterade samtidigt som den femtioöringbetalande resenären skulle vilja proklamera att INGEN har sagt att man INTE får betala med femtioöringar.
  • "ta några stänkare" alternativt "föra" alternativt "inte spotta i glaset" alternativt "bli varm i kläderna" på jobbet
  • slå alla mina kollegor i bowling på Harrys (funderar på laguppdelning, jag förselog "dem gamla mot dem unga" men när en viss BOHLIN påtalade att jag hamnade i gammel-laget röstade jag ner mitt eget förslag, BAH!)
  • ha fett skoj på Harrys med mina fina kollegor
  • sova
Imorgon:
  • Just ja - jobba

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hahaha! :)

2010-02-20 @ 22:53:58
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0