ertsås.

Igår besegrade ju älskade KFF norska Molde i Copa del Sol. Och Molde har en spelare som heter Ertsås - fantastiskt roligt! Haha. Jag trodde inte att det var sant när jag såg hans rygg. Ertsås! Haha.

Förövrigt består helgen av arbete både för mig och älsket. Och ikväll är det första delfinalen i Melodifestivalen, wihi! Jag har förstått de senaste åren att jag faktiskt tycker det är riktigt roligt med Melodifestival! Visserligen har det dem senaste åren varit ihopkopplat med fest och utgång. Men idag blir det med fruktsallad i soffan. Eller i sängen - Anders är ju inte Melodifestivalens största fan (milt uttryckt) så jag får kanske mumsa på den där fruktsalladen allena i sovrummet.

Till middag ska vi äta onyttigt - pommes och bea. Och just ja - kött.

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Ang din kommentar på min blogg, jag tyckte mest det var kul när Gudrun visade lite rumpa haha. Annars röstade jag faktiskt på fröken Galli, min favorit! och en röst fick Mattias från EMD också.... det var hans video i början som fångade mitt tönt-hjärta



;)

2010-02-06 @ 18:31:24
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0