slapphelg.

Den här helgen var det första helt lediga sen sista helgen i januari. Visserligen var jag ledig förra helgen, men den var ju lite speciell :)

Jag har:

  • Studsat över två lönebesked
  • Sovit länge, jättelänge. Till kl 9.30!
  • Varit ute i solen
  • Tvättat
  • Haft lite nya kläder på mig
  • Läst ikapp bloggar
  • Ätit god mat
  • Umgåtts med fina vänner, studsat i overall på kåren samt druckit berusande drycker
  • Varit på efterfest som tog ca 2 timmar att styra upp och jag ville hem efter 20 minuter, haha
  • Sovit länge igen (men gått och lagt mig lite väl sent/tidigt på morgonen)
  • Städat i "trädgården" och förberett för potatissättning
  • Sett Kalmar FF tillslut få 2-2 mot GAIS, ett självmål och en missad straff i samma match är inte så kul.
  • Ätit en halv gyrostallrik
  • Pratat med älskade Titti
  • Styrt upp Norrköpingsresa som går av stapeln om ca en månad, wihi!
  • Sett Jakten på Julia och tyckte det var grymt tråkigt att Parwin åkte ut
Och nu ska jag gå och lägga mig och se på SATC, jag är SATCifierad och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0