löpning.

Jag bara bestämde mig och sen gick jag och köpte mig ett löpset på Stadium för 499:- plus en träningströja för 59:- sen bara slet jag av lapparna och ålade mig in i det och begav mig ut, jag sprang/joggade ca. 3 km på 19 minuter. Det tyckte jag var bra för att vara jag. Eller. Jag trodde att det skulle ta ca 10 minuter längre så jag blidde jäkligt nöjd.


Det dumma var att det fanns kebabtallrik kvar från igår så jag gick liksom bara plus minus noll vad det gällde förbränningen. Men inget kan ta ifrån mig nöjdheten och den sköna upplevelsen. Klockan var 18 och det var nästan 13 grader ute!



Det här som skulle bli ett jättekort inlägg. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Väl rutet Elin! Du som inte gillade att springa, det var inte illa pinkat, heja!

2010-04-26 @ 20:10:37
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0