wii-träning.

I helgen så gick vi (okej, Anders) och köpte EA Sports Active for Nintendo Wii. Det handlar om att träna framför TVn och det låter ju helt befängt. Jag resonerade dock som så att en engångssumma på 469:- är som två månader på gymet - där jag inte varit sen i våras. Om det här funkar, bye bye Nautilus. Jag testade lite igår och ja, det känns lite grand i kroppen idag. Innan man kan alla övningar så blir det att stanna upp och kolla instruktioner innan man kan börja nästa övning så det blir lite segdraget. Men när man lärt sig, då jäklar! Finns en hel del funktioner och olika nivåer. Det finns bl.a. en 30-dagarsutmaning där man typ får ett schema om jag förstått det rätt. Det är helt klart nästa steg!

Låt det funka! Återkomma löpande med utvärderingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0