onsdag.

Idag är Anders ledig och jag arbetslös. Vi lekte helg och tog sovmorgon. Jag somnade i soffan i Anders knä strac efter 21 igår, gick som en zombie och borstade tänderna vid 23.30 och sen in i sängen. Vid 6 imorse fick jag tvinga mig att somna om även om jag var jätteutvilad. Drömde väldigt mycket konstigt (som vanligt), menj ag har i alla fall gift mig med Anders, jättefin ring men inte alls så som jag vill att den ska se ut på riktigt. Nåja. Sen massa livräddande av barn, jobbigt var det. Och något om pappa. Och seriefigurer, knas.

Idag ska vi hjälpa styvsvärmor som ska sälja sitt hus, att röja lite innan Anders bröder sluter upp i helgen och hjälper till. Jag har ringt pirrigt samtal också, men hon skulle återkomma ikväll när hon hade papper och sådant framför sig. Är lite nervös, men det löser sig nog på ett eller annat sätt.

Nu ska jag och Anders dona lite i förrådet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0