martini.

Köpte helt spontant en liten flaska Martini på Bolaget idag. Drick on the rox med lime stod det, jahaja. Köpte lime. Öppnade flaskan och hällde upp en lagom mängd i ett glas och luktade på det och utbrast DET LUKTAR BARNDOM! Sen kom jag på hur det kunde tolkas... Ehm ja. Alltså. Mamma och pappa drack ofta Martini som fördrink när jag var liten - värre än så är/var det inte. Jag sniffade väl på deras glas och de doftade kanske lite när man kröp upp i knät.

Så nu är jag väl också vuxen. Martini med lime och en liten skål jordnötter. Det är fredag!

Kommentarer
Postat av: Madde

och idag är det lördag :) tycker absolut du ska hänga lite med oss ikväll!

2009-09-19 @ 12:02:28
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0