hoppla.

Lite bloggtorka under helgen uppenbarligen. Jag har sedan i torsdags:

- fixat så jag ska provjobba ett nytt extrajobb
- kört bil och tittat på bilar och velat ha en som redan var såld
- handlat tvättmedel för över 160 kronor fast det skulle kosta 99 kronor
- köpt höstiga stövlar
- invigt mitt nya fina leopardmönstrade linne
- haft en hejdundrades rolig kväll med Petra, AP och massa annat trevligt folk
- druckit champagne (slurp) på den hejdundrandes roliga kvällen
- ringt Harrys
- varit lite trött med lite huvudvärk men det var det värt!
- fortsätta träna EA Sports Active
- konversat om Tradera och blivit mer inspirerad (ropade hem klänning för 20 och tre armband för 19 förra veckan)
- har fortfarande världens finaste och snällaste fästman/sambo/pojkvän/bästis
- jobbar i tre timmar
- hunnit hoppa ännu mer över att det är helt bestämt att vi lyfter mot New York den 15e april!
- busat med katterna
- köpt billig kassler på ICA Maxi

Kommentarer
Postat av: A.P.

asgarvar Jag tror du fattar vilken punkt som framkallade mycket skratt ;)

2009-09-28 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0