den, den och den.

Har hittat Den jackan - undanlagd och blir min imorgon. Har även hittat Den väskan och Den skjortan. Sammanlagt blir det här ca. 1000 riksdaler, något mindre kanske. Ska eller inte ska? Jackan utgör hälften av kostnaden. Grejen är den är jag var när att köpa en jacka på jobbet som (med personalrabatten) skulle kostat mig 1399:-, så om man resonerar som jag så är det helt ok att köpa Den jackan, Den skjortan och Den väskan eftersom jag inte ens kommer upp i summan av vad endast jackan på jobbet skulle kostat.

Imorgon är det fredag och jag tror fredag blir en dag i shoppingens tecken. Måste hitta argument att göra detta, nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

köp köp köp köp :) mitt råd!

2009-09-17 @ 14:44:02
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0