30 days challenge.

Igår startade jag det som kallas 30 days challenge på EA Sports Active till Nintendo Wii. Det är upplagt med två dagars träning och en dags vila. Tanken är att jag ska power walka eller springa de dagar det är vila på det dära. Bra att komma ut lite också. Kom på att det inte är någon magträning förutom att stabilisera med magen så det blir 3x12 sit ups efter åt. Sedan stretchning om jag kommer igår det.

Förutom detta är det lördagsgodis som gäller nu samt lite mer frukt och mer vatten. Och äta tills jag ät mätt och inte mer.

Jag vägde mig och mätte mage, lår och överarm i söndags - ska försöka hålla mig och inte göra det igen förrän de här 30 dagarna är slut och så får vi se om det gett något resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0