sovmorgon.

Jag tog sovmorgon idag, mest för att jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken ikväll så jag kan gosa på söt. Hade ställt klockan på 8.15. Som vanligt vaknar jag tidigt, jag vet inte hur tidigt men kanske vid fem, halv sex. Är pigg men vill inte direkt gå upp så jag somnar om. Anders pussade mig hej då vid 7.45 och jag gick upp strax efter. Då ångrade jag mig att jag inte gått upp med honom så jag fick prata lite med mitt älsk och så. Men, inte mycket att göra åt nu.

Jobbar 12-19 idag, så det blir att värma middagen när jag kommer hem. Sen mysmysmys, gissar att det blir lite film. Kanske Pojken i randig pyjamas? Vi har gått igenom Johan Falk-filmerna de senaste helgen men nu är det slut på dem. Vi får se.

Varför känns det som om allt lutar åt höger? Och varför skriver jag så tråkigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0