söndag.

Kände mig lite krasslig när jag vaknade imorse. Skit. Tog en kopp the och halsen kändes något bättre. Cyklade i väldigt god tid till jobbet så att jag inte behövde stressa och kanske bli ännu krassligare. En lugn dag på jobbet. Cyklade hem och donade lite, kopplade in nya TVn bla (vi har bytt med styvsvärmor för att få två HDMI-uttag). Sen lagade vi middag - rulader med vitlöksost och klyftpotatis GOTT! - och sen har det varit soffläge med Top Model, Ensam mamma söker och Den stora resan. Stora TV-dagen för mig på söndagar :) Nu väntar jag på att Svenska Hollywoodfruar-reprisen ska börja.

Imorgon ska jag slappa och heja på min kropp att inte bli sjuk. Och några ärenden. Och lite läsning. Och lite mathandlande. Och ja. Som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0