söndag.

Idag:

- vaknade jag kl 8 och var pigg men jag sov vidare i soffan ändå
- upptäckte jag att jag gått ner 1,8 kg sen 20 september
- åt jag frukost när Anders kom hem och åt lunch
- har jag varit sugen på ostbågar hela dagen men ska hålla mig till ikväll
- har jag sett reprisen av Körslaget - Amy och Ola är kvar, bra!
- har jag tagit bort det Compede-liknande plåstret från hälen och skavsåret - jag har fortfarande en grop i hälen, det är två veckor sen jag fick det! (detta kanske förklarar viktnedgången!?)
- längtat efter Anders
- har jag haft en sovandes Flora på mig 87,5% av tiden idag
- tänkt på Marina som fyller 24 år idag (födelsedag i 25 timmar, tufft!) och befinner sig i Afrika, men jag vet inte vad hon gör där...
- ska jag ha min TV-kväll i vanlig ordning - Top Model, Ensam mamma söker, Den stora resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0