shopping.

Idag öppnade "Modehuset" i Hansa City i Kalmar. Jag var där vid 10 när de öppnade. Jag gick därifrån strax efter 13, ca 1500 kronor fattigare men en massa fina kläder rikare! :)

- Sjal på Vero Moda
- Tröja och sjal på H&M
- Stövlar på Skopunkten
- Klänning och skärp på Lindex
- Jeans och sockor på Cubus
- Jeans till Anders på Jack&Jones

Det var nog det! Fint är det! Men det var helt galet med folk, framförallt på Cubus som öppnade för första gången i Kalmar. De hade dessutom 25% på ALLT och de två första timmarna 50% på en vara. Tokigt! Jag stod i kö typ 30 minuter, puh. Men jag gillar't! Förutom Cubus så har Din sko och Skopunkten öppnat, jag tror att Nilsons kommer att komma också. Annars är det bara dubbel- eller trippeletableringar (behöver verkligen Lindex FYRA butiker? Kvarnholmen, Köpstaden, Giraffen och Hansa).

Nähä, dags för städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0