kvalitetstid.

Idag slöade jag omkring på morgonen för att sedan cykla till Maxi, när jag kom hem var det dags att träffa Johanna! Blev en runda på stan och sedan Café Nilssons där det var lunch som gällde. Där slöt Tessan upp och sedan en massa prat om allt mellan himmel och jord samt kollat in Henke Rydström som var där och gick. Mums. ;) Sedan mer shopping.

För min del blev det en mycket enkelt klänning, en tröja, ett nagellack, tre par leggings, tre par strumpor samt en lång skjorta/tunika. Ska prova lite av grejerna som jag inte orkade prova. Imorgon.

Hur eller hur var det mycket mysiga timmar i Johannas och sedan Johannas och Tessans sällskap! Som alltid mycket att prata om! Tack flickor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De é kärlek..å tack för mysigt sällskap själv, så skönt å bara hänga med dig :-D

Kiss and hugs and lots of love

2009-10-06 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0