raggningsreplikernas helg.

En kulig helg i goda vänners lag och lite Anders och Elin-planering ;)

Mellanfesten i lördags kom första raggningsrepliken till mr. Eslöv:

"Om jag får hångla med dig så kan jag fixa ligg till dig (alltså inte hon själv, utan någon annan)!"

På Snabbt och Äckligt vid 3-tiden natten mot söndagen till mig:

"Är du oskuld? Du är jävligt snygg!"

Jo men hej du!


En sak till. Av någon anledning kom jag i samspråk med en tysk när kåren stängde i lördags. Jag är ju inte överdrivet bekväm med att prata engelska men min plastsläkting Johannes kom till undsättning efter en stund. Men han frågade typ trettioelva gånger om jag hade någon kille som skulle följa mig hem. Var det ett försök till att få göra det själv eller var det omtanke? Jag hoppas och tror på omtanke, för han gjorde ju inget annat än att just fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0