kläderna.

Om två timmar ska jag gå och möta min gudfar och hans dotter. De är i stan för att hämta en hund och vi ska äta middag tillsammans. Eftersom de bor grannar med mina kära päron samt att jag inte har några jobbtider den här veckan passar jag på att åka med upp, imorgon. Med andra ord måste jag packa. Och för att packa måste jag vika tvätten. Blurp. Ingen lust alls. Har inte mycket lust alls efter förmiddagens bravader med Enoken. Har bara legat på soffan sen jag kom hem, typ. Jag var helt slut. Stressat som en gås med eld i röven och haft hjärtat i halsgropen, tyckt sjukt synd om Enok, förklarat allt för Anders och lugnat honom med att allt är okej med Enok - bättre bli frisk där än vara sjuk hemma.

Men nu MÅSTE jag ta tag i dem där kläderna. Urk.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Elin,

Jag har precis skrivit ett blogginlägg om dig och din blogg. Läs det <a href="http://toppenjobbet.nu/?p=133/" target="_blank">här</a>



Jag använder bloggen som verktyg för att hitta toppenjobbet och bloggar om jobb, att söka jobb, bloggare som söker jobb. Och lite annat.



Hoppas att det är OK. Lycka till!

Kram // Rebecka.



(Jag hittade ingen kontaktinfo till dig på bloggen, så det fick bli kontakt via kommentarsfältet)

2009-11-17 @ 06:57:35
URL: http://toppenjobbet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0