ersättningen.

Har pratat med a-kassan om vad det egentligen var jag skulle skicka in, så nu vet jag. Sen frågade jag hur tusan det blir nu när jag har ca. sex veckors vikariat... Måste skicka in ett nytt arbetsgivarintyg när det tar slut, tack och lov var det inte mer.

Fixa komlpetteringar och kanske ringa arbetsförmedlingen och tala om att jag har ett vikariat en månad. Jo.




En sovande katt på skrivbordet. Fick flytta på tangentbordet och nu har han min arm som fotstöd, omslingrad av kattbaktassar, mys.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej Elin!

Hoppas allting är bra med dig:) Tänkte passa på och fråga dig lite om arbetsförmedlingen och a-kassa och så. Hur fungerar det? Jag slutar ju plugga för gott nu i januari efter två extra kurser och ska söka alla jobb jag kan tänka mig men måste ju få lite pengar som rullar in under tiden? Hur fungerar det? Jag har ju aldrig haft en sammanhängande jobb på minst 6 månader. Tänkte om du kunde sprida lite ljus i denna fråga:)



Kram!

2009-11-24 @ 11:49:26
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0