tillbaka i KFF-land.

Nu är jag hemma igen. Har haft en helt fantastisk långhelg hos mamma och pappa. Min kära storebror har gått och blivit med maka och OJ vad vacker allt var! Enormt underbart! Finns inte ord för det, men det kanske kommer en bild eller två så småningom :) Hur eller hur så sitter de lycklig tu på ett plan mot Thailand i detta nu!

Versen i kyrkan och talet under middagen framfördes utan problem, skönt!

Om 15 minuter är det dags att dra sig mot Fredriksskans där vi ska krossa Trelleborg. Jag hoppas på en likadan match som den som jag missade i onsdags när jag satt på tåget!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Du har ju rutin på sånt numera ;)

2009-05-11 @ 20:39:41
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi galet ;) När ska vi ses då? ;)

2009-05-11 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0