smultron.

Det är mycket smultron just nu. Jag har köpa smultronschampo, smultronthe (som dricks just nu, mums!) och ska idag köpa smultronplantor. Men jag klagar inte. Jag skulle nästan vilja vara ett smultron!

Uppe med tuppen idag, på en lördag dessutom. Men jag somnade strax efter 22 igår och har halvdvalat sen tidningsbudet sprang över gruset på gården vid 5.30 tiden. Dessutom ska jag purra Anders vid 8-tiden för en timme senare ska vi låna bil och göra ärenden på

- Plantagen
- Djurkompaniet
- Jula
- Maxi (om vi hinner)

Ikväll ska jag leka med AP och gå på Beach Party, massa skojigt! Nu fortsätter jag dricka the och lyssna på Ring så spelar vi - underbara lördagsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0