lön, lön, lön, dregel.

Igår fick jag ju lön från extrajobbet och idag kom lönebeskedet från vanliga jobbet, innan midsommar trillar skatteåterbäring in. OJOJ. Riiiik Elin!

Anders ska ha 5000 kr av mig (de vanliga räkningarna + kameralånet) och så mobil, Nautilus, frisktandvården och Barran. Pengar till matplånboken och femundra inför kommande inköp av kattsand och kattmat. När jag betalat allt detta har jag NIOTUSENETTHUNDRAFYRTIOSJU kronor kvar! Galet!

Sen kommer skatteåterbäringen OCKSÅ! Helt galet! Vad ska man ta sig till!? Plus att jag har 300 kronor i presentkort på H&M och 300 kronor i presentkort på Vero Moda, ojojojojjjj!





Jag smider planer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0