icke-sömn och böcker.

Jag steg upp 06:09. En mycket konstig natt med tusen olika drömmar och vaknande HELA tiden. Vaknade första gången 00:13 och efter det var det nog kört. Vid 05 steg jag upp och stängde fönstret eftersom det blåste så mycket att dörren åkte fram och tillbaka och lät en massa.

Saken var den att jag hade ställt klockan på 06:00 för att gå upp och lyssna på Äntligen Morgon eftersom Suzanne Reuter och Allan Svensson någon gång under morgonen skulle gästa programmet. Och givetvis prata om Svensson, Svensson som de spelar i Kalmar i sommar.

Nåja. Under morgonen har jag hunnit äta yoghurt, dricka en kopp the samt gå igenom litteraturlistan för sommarkursen. Alla böcker finns på Stadsbiblioteket, några är utlånade med återkommer inom två veckor så det är lugnt. Funderar på när jag ska gå och låna dem, jag vet ju inte när under kursens gång jag ska använda dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0