gårdagen.

Igår sov vi länge och åt rostade mackor till frukost. En lugn start som följdes av att cykla ut till Ljusstaden. Där tittade vi var det hus som vi vill ha, kommer att ligga. Cyklade runt och tittade lite på omgivningarna och OJ jag vill att allt ska vara klart NU! :)

På vägen hem cyklade vi inom Berga, Funkabo och Lindö och tittade på hus och Kalmar liksom. Myspys.

Väl hemma la jag mig på altanen med min bok och smoothie. Bikini på och det var skööönt! Sen började det blåsa och la filten både över och under mig. Slumrade till. Sen var det dags att traska till Fredriksskans för att se KFF slå ÖIS i en match som var kul att titta på, hände saker hela tiden. Även om den inte var jättebra kanske. Och ingen förstod varför Mendes blev utbytt - Dauda!? Jag har nog aldrig sett någon springa offside så många gånger på så kort tid. Jaja.

Jag och Anders var i alla fall överens om att Tobias Eriksson och Stefan Larsson har varit och är bäst i KFF denna säsong. Och Tobbe Carlsson förstås :)

Sen var det hem och äta middag (som Anders lagade innan matchen, gott) och sen slumrade jag till i soffan. Lite TV-tittande och till slut somnade jag i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0