casio ex-s10.

Min nya kameeeera:



Vi cyklade ut till Media Markt i lördags, de hade 20 % på allting! Tanken var att vi skulle passa på att köpa en ny TV till vardagsrummet, flytta in den gamla till sovrummet och typ slänga den i sovrummet. Vi hittade en som verkade toppen men i sista stund upptäckte vi att den var fyra centimeter för hög för vår hylla. Skit. Vi köpte en sladd och nya tandborstar till eltandborstarna istället.

Sedan gick vi förbi kameraavdelningen där Johannes - typ Anders släkting - jobbar. På skoj frågade jag om en kamera och rabblade upp de krav jag har. Han visade mig kameran ovan och efter några blickar mot Anders och pussar på kinden så hade jag den i min hand :) Dock var demoexet den sista dem hade och medan jag och Anders överla beslutet om att köpa så hade en annan gubbe hunnit bli intresserad av kameran. Men jag stegade fram till Johannes och sa att jag tar den. Gubben blev smått snopen och försökte få mig att ta en rosa istället.. "Jag är ingen rosa tjej" blev mitt svar. Så jag betalade typ 1500:- för den efter rabatten, finfint! Och hittills är jag mycket nöjd med den! Några foton från gårdagen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0