blomsterväckning.

Idag unnade sig fröken en sovmorgon till klockan 8. Vaknade till vid 7.20 och insåg att jag verkligen kunde och fick lägga huvudet på kudden igen och sluta ögonen. Underbart! 7.52 blir jag väckt av att mobilen ringer. En liten parentes -  för upplysning så låter mobilen VÄLDIGT högt 7.52 när den ligger 13 centimeter från örat och dessutom med min ringsignal - slut på parentes. Jag känner inte igen numret och vill gärna inte svara med tanke på att jag inte vet hur jag låter sådär plötsligt nyvaken. Låter det ringa klart - fortfarande med samma volym - och lyssnar sedan på röstmeddelandet. "Blablabla - vi har blommor till dig!" HUU!? Ringer upp - tid och plats och hej och hå.

Så nu är frågan - vem tusan har skickat blommor till lilla Elin idag?

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0