semestervin.

För tillfället låtsas jag att det är semester och sippar på ett glas rödvin, mums. Ätit grillat till middag och det smakade mums. Husmötet idag gick jättebra och vi fick tinga den tomt vi önskade mest :) Nu är det bara banken som ska vara snälla och ge oss lånelöfte och om det blir så så rullar kanske allt i gång på RIKTIGT! Så sjuuukt spännande och OJ vad jag längtar tills vi börjar packa upp flyttlådorna i VÅRAT HUS! Nåja, inte gå händelserna i förväg nu kanske.

Imorgon blir det att försöka få tid på banken, lite fix på stan och packning. Och på kvällen bär det av norrut. Och Anders skulle ju först ha jobbat imorgon, sen kommande natt men det blev inget av något eftersom han jobbade natten som var. Myspys vi kan ha imorgon. Lugn och ro!

Nu ska jag sätta mig hos Anders i soffan och smygtitta i hans godispåse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0